Középeurópai Technológiai és Innovációs Közhasznú Kft.

INFORMATIKAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT (ISzK)

2009. január 08.
Az Informatikai Szolgáltató Központ (ISzK) létrehozásával az intézmény azokat a tevékenységeket kívánja felelős szervezeti egység vezetése alá helyezni, amelyek az informatikai infrastruktúra üzemeltetése és fejlesztése kapcsán központi feladatként jelentkeznek. A központosított irányítás ezen a téren egyrészt a ráfordítások ésszerűbb elosztását, a központi akarat egyértelműbb érvényesítését, továbbá felelős, folyamatosan rendelkezésre álló üzemviteli módszerek alkalmazásba vételét jelenti. Jelenti továbbá az intézményi informatikai alapszolgáltatások fejlesztése érdekében való fellépést és meghatározott költségvetési irányzatok e célra való beállítását. Képviseli az intézményt az informatikai és távközlési fórumokon, tájékoztat a vezető technológiákról lépéseket tesz azok szolgáltatási szintű bevezetése érdekében. Felelős az intézmény belső működését támogató informatikai rendszerek bevezetéséért, üzemeltetéséért és fejlesztéséért. A minőségirányítási rendszer által előírt feladatai vannak az adatkezelés és adatvédelem területén.


Központvezető

Szabó József rendszermérnök (windows)

Titkárság

Bánvölgyi Ildikó adminisztrátor

Rendszerfelügyelet

Botka István hálózati rendszermérnök (megbízási szerződéses)
Kógelmann Gábor rendszermérnök (netware)
Kovács Csaba István rendszermérnök
Szalona Lajos rendszermérnök

Help Desk

Debreceni Tamás rendszergazda
Oravecz Alexander Martin hallgatói munkatárs
Pintér Zsolt rendszergazda
Sándor Károly Zoltán műszerész


Eseménynaptár